• Audi, SEAT, Škoda, Volkswagen servis…
  • Vozy Audi, SEAT, Škoda a Volkswagen opravujeme od roku 2003…
  • Kontrolu vnějšího osvětlení, provozních kapalin a tlaků pneumatik provádíme automaticky…
  • Používáme originální dílenské přípravky V.A.G. a V.A.S. schválené automobilovým koncernem Volkswagen AG Group…
  • Agregáty 2.7 TDI CR a 3.0 TDI CR z produkce Volkswagen AG Group – k výměně rozvodů je nutná demontáž agregátu z vozidla a odpojení od převodovky…
  • Při práci používáme kvalitní německé ruční nářadí, které udržujeme v čistotě a organizovaně. Nářadí od firmy Berner…

DETEKCE MÍSTA ÚNIKU CHLADIVA

 

Hledání místa úniku chladiva pomocí směsi plynů vodíku s dusíkem

Hledání malého úniku chladiva klimatizace bývá někdy velkým problémem, který zabere hodně času s nejistým výsledkem. Jedna z nových a velice účinných metod detekce místa úniku chladiva je detekce úniku pomocí vodíku,respektive pomocí směsi 5 % vodíku a 95 % dusíku (dále jen „N2+H2). Metoda směsí N2+H2 je naprosto bezpečná, účelná a vůči životnímu prostředí šetrná.

Pomocí metody „N2+H2“ lze dohledat, jak velký, tak mikroskopický únik.

Jak? Natlakováním systému směsí N2+H2.

Pro zjištění velkého úniku nám stačí aktivní pěna ve spreji, která na podezřelém místě začne pěnit. Pro dohledání malého úniku použijeme elektronicky detektor, reagující na vodík (H2). Detektor reaguje pouze na vodík. I tak malé množství vodíku stačí detektoru na dohledání. Není náchylný na ostatní plyny a chemické látky, které se v prostoru celého systému autoklimatizace nacházejí, jako v případě elektronického detektoru na bázi žhavené pentody nebo negativního elektronického náboje.

Touto metodou lze odhalit nepatrné molekulární netěsnosti klimatizace, které pomocí barviva, nebo detektoru chladicího media (R134a – Tetrafluoroethan) není možné zjistit. Další nespornou výhodou je rychlost dohledání úniku klimatizace. Odpadá složité odstrojování v okolí vedení potrubí chladiva  klimatizace. V motorovém prostoru je únik vodíku lokalizován nad místem problému. Vodík je nejlehčí prvek na světe a tak stoupá nad místem úniku chladicího média vzhůru – na rozdíl od chladícího média. Při podezření na únik ve výparníku, který je zabudovaný v kabině pod palubní deskou, stačí detektor přiložit k větrací mřížce a spustit ventilátor topení.

 

Ceník prací na klimatizační soustavě

 

 

 

 

Joomla SEF URLs by Artio

Po–pá 7.00–12.00 hodin a 13.00–18.00 hodin | T: +420 777 788 869 | E: servis@autosluzby-jerabek.cz | Luční 207, 252 17 Tachlovice, Praha-západ

Mapa stránek